nazwa:   
hasło:     
Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie
rejestracja szukaj wiadomości profil

Pojedyncze gule - co zaaplikowac?

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu Forum Urody Strona Główna » Problemy skórne
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Zobacz poprzedni temat / Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
ayem
Administrator

Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 1116


Wysłany: Sob Gru 14, 2013 20:39
Temat postu:
Odpowiedz z cytatem



Mike napisał:
Czy mozna pominac kwas salicylowy w tej w/w miksturze?

można, tutaj była mocniejsza wersja bez kwasu:

Cytat:

------------------------------
Roztwór na trądzik (antybiotyk + steryd), nie stosować dłużej niż dwa tygodnie !.
Detreomycini 3,0
Resorcini 3,0
Hydrocortisoni 0,5
Spir. Vini 70% ad 100,0 M.f.Sol
----------------------------------------

www.laboratoriumurody.pl/forum/tradzik-leki-...-inne,t11378.html

ja bym jednak najpierw zastosował Akneroxid lub Benzacne w wersji 10%

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mike


Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 212


Wysłany: Pon Gru 16, 2013 14:28
Temat postu:
Odpowiedz z cytatem


Akneroxid sobie u mnie z takimi nie radzi,a przyda mi sie cos z antybiotykiem i sterydem,bo czasem,gdy spadnie mi odpornosc i mam problemy z migdalkami,od razu widac to na moich policzkach.Taki plyn z detreomycyna bedzie wiec w sam raz:)

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
gorzyca


Dołączył: 09 Cze 2014
Posty: 1


Wysłany: Pon Cze 09, 2014 13:05
Temat postu: podskórne "coś"
Odpowiedz z cytatem


Witam, od pewnego czasu zmgam się z dość dziwnym problemem. A mianowicie najczęściej w okresie owulacji, robią mi się na twarzy, a zazwyczaj w okolicach ust, pojednyczne podskórne wypryski. Nie wiem jak to nazwać, ale są one strasznie bolesne i nie da się ich wycisnąć, ponieważ gdy próbuję się jakoś ich pozbyć poprzez deliktane wyciskanie to sączy się z nich jakaś przezroczysta ciecz, jakby woda. Tak jak wczesniej wspominałam są one bardzo bolesne i trudno się ich pozbyć. Nie wiem co z nimi robić, jak tylko czekać aż same się wchłoną, ale to trwa naprawdę długo, czasami nawet i z miesiąc. Czy któraś z Was miała podobny problem? Czy wiecie może jak się ich pozbywać? Sad

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Strona 3 z 3
Wyświetl posty z ostatnich:  
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu Forum Urody Strona Główna » Problemy skórne
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Kontakt  Prywatność
© Forum Urody
Powered by phpBB